Hlášení závad a poruch

 
 

Na odkazu níže, můžete nahlásit závadu či poruchu z města.

 

Jak nahlásit závadu, poruchu ???

Po otevření odkazu kliknete na Nahlásit závadu a otevře se Vám formulář k vyplnění. Zde zadáte:

1. Název závady

2. Z kategorie vyberete, do jaké závada spadá

3. V popisu problému můžete napsat podrobněji, co je za závadu či problém

4. Můžete vložit i případné foto do Přílohy

5. Z mapy vyberete přesné umístnění (mapu lze zvětšovat, posouvat) a do kolonek se vypíší případné souřadnice GPS

6. Můžete zanechat kontaktní email či telefon, kde vás můžeme kontaktovat s řešením závady (jsme rádi, pokud na sebe kontakt zanecháte, díky zpětnému kontaktu můžeme v případě nejasností rychleji záležitost vyřešit)

7. Stisknete odeslat

 

Po odeslání je závada nahlášena našim technikům dle jednotlivých kategorií. Po převzetí techniky se v souhrnné tabulce v úvodu hlášení objeví váš požadavek a zde také můžete sledovat jeho řešení.

 

Nahlásit závadu, poruchu - sledování řešení závady,poruchy

Na tomto odkazu můžete nahlásit závadu a také sledovat řešení nahlášené závady.

 

 

Odkazy

 

  •  

 

Kontakt

TECHNICKÝ A DOPRAVNÍ SERVIS, s.r.o. U Pily 206/3a
35301 Mariánské Lázně
telefon: 354 622 133 sekretariat@tds-ml.cz